tirsdag den 19. august 2014

Vintage pudebetræk / Vintage Pillow cases

Jeg er vild med at gå i genbrugsbutikker, og i går fandt jeg de dejligste pudebetræk af skøn blød hvid bomuld. De er så behagelige at bruge, og så var jeg heldig, at den søde dame i butikken fandt nogle med flotte hæklede borter og broderier.

Hun lovede mig faktisk at finde flere frem til mig, så jeg skal af sted igen i dag ...

I just love visitng secondhand shops. Yesterday, I found 4 pillowcases made of the softest white cotton. The very nice lady in the shop found some in the back of the shop with lovely embroideries and crotched borders, so I am so happy.

She actually promised to find more for me, so I'm going back today ...






Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for din kommentar .0) / Thank you very much for your comment .0)